Friday, April 6, 2012

JAM // ZMIANA KONTAKTU // Flegiel

foto: Łukasz Orłowski
Kto wie co to JAM, to nie trzeba tłumaczyć.

KTO nie wie, niech weźmie luźne spodnie i podkoszulek. Nalepiej boso lub w skarpetkach. Szykuje się dużo ruchu i tańca oraz muzyka na żywo.

Uaktywniasz ciało w improwizacji, kontakt improwizacji i obserwacji.

Jak grasz na instrumencie dołączysz do Suavy Lewego, który zniesie swoje instrumentalista.



 


dodatkowe info:
Ze względu na małą liczbę chętnych do udziału w warsztacie z Sebastianem Flegielem - Zaskakujący Kontakt, który był zaplanowany w tym terminie, zdecydowaliśmy się zamienić spotkanie w otwarty jam.

wstęp wolny lub dobrowolna dotacja (koszty studia)






Sebastian Flegiel
 
Jestem tancerzem oraz instruktorem tańca współczesnego z dyplomem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Od 18 już lat zbieram i sklejam w spójną całość doświadczenie ruchowe pochodzące z wielu dziedzin. Od wspinaczki sportowej poprzez akrobatykę, gimnastykę, aikido, masaż klasyczny, żonglerkę, taniec współczesny, balet, teatr fizyczny (physical theatre) oraz teatr akcji (action theatre) do Kontakt Improwizacji, która zajmuję się od 2001. Od 2007 aktywnie uczestniczę w popularyzacji tańca współczesnego i Kontakt Improwizacji. Na zajęciach i warsztatach staram się wykorzystać swoje doświadczenie, które pozwala mi spojrzeć na ruch z wielu różnych perspektyw.
Bycie tancerzem, ruchowcem, performerem, certyfikowanym masażystą oraz adeptem Aikido pozwala mi na codzienne poszerzanie mojej wiedzy o ciele i jego procesach. Odkąd zaczęła się moja przygoda z nauczaniem, najwięcej wiedzy zdobywam od samych uczestników moich zajęć. Ciągłe stawianie pytań i kwestionowanie zbyt szybko pojawiających się odpowiedzi generuje nowe pomysły i wciąga mnie coraz głębiej w zagadnienia ruchu i anatomii. W ciągu 10 lat tańca brałem udział w wielu przedsięwzięciach artystycznych oraz projektach w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji, Słowacji i Niemczech. Zafascynowany fuzją różnych rodzajów ruchu, pragnę łączyć w Kontakt Improwizacji najciekawsze elementy ze wszystkich dziedzin ekspresji, jakimi się zajmuję.